מכבי: למעלה מ-50% מהאמורים להתחסן זימנו תור למנה השלישית

    עפר גדנקן No Comments on מכבי: למעלה מ-50% מהאמורים להתחסן זימנו תור למנה השלישית

    מכבי ממשיכה להוביל את ההתחסנות במנה השלישית ובקרב הצעירים בגילאי 12-15

    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע החיסונים במכבי שירותי בריאות נמשך בימים אלה, כאשר רבים נענים לקריאתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שעודדו את ההתחסנות בהתאם להמלצות הרופאים. שיעורי ההתחסנות במכבי בקרב מתבגרים בגילאי 12-15 מוסיפים להיות גבוהים ביותר ולהוביל את מדדי ההתחסנות.

    עם ריבוי התחלואה בגל הנוכחי, במכבי מספקים את שירותי ההתחסנות במוקדים הפרוסים ברחבי הארץ ומעניקים שירות נגיש לקהל היעד המתאים לחיסון שלישי.

    כמו כן, מכבי ממשיכה להוביל את שיעורי ההתחסנות בגילים הצעירים, וזאת באמצעות מערך חיסונים מתקדם וזמין המאפשר קבלת חיסונים נוחה ויעילה בכל רחבי הארץ.

    התחלואה הנוכחית עולה מדי יום והמתחסנים במנה השלישית מפחיתים את הסיכוי להידבק בנגיף ולהיות מושפע מתופעותיו. בדיוק כפי שהחיסונים הראשונים היו בגדר 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם', כך החיסון השלישי יכול להציל חיים ולמנוע תחלואה קשה בקרב הנדבקים. מדובר בשמירה על החיים ומניעת תחלואה קשה ל"ע.

    במכבי מציינים כי קבלת המנה השלישית מומלצת לאנשים בשכבות הגיל עליהן המליץ משרד הבריאות, וכי שיעורי התחסנות גבוהים יאפשרו את מניעת ההתרחבות של התחלואה הנוכחית. שיעורי ההתחסנות הגבוהים במכבי מעידים על ההבנה שהוטמעה בקרב החברים על חשיבות נטילת החיסונים, וכך גם על נגישות וזמינות בקבלתם.

    כמו כן, מבצע החיסונים לנוער הצעיר בגילאים שבין 12 ל-15 נמשך במלוא העוצמה ומביא הישגים פורצי דרך העשויים למנוע את היקף ההתפשטות של הנגיף ואף למגר אותו. ההתחסנות בגיל הצעיר יעילה ומספקת הגנה נגד נגיף הקורונה, וכך תוכל מערכת החינוך לחזור לתפקוד מלא לאחר חופשת 'בין הזמנים' והקיץ. ההיענות של חברי מכבי לחיסונים בגילאים הצעירים חשובה מאד לשמירה על הבריאות ושגרת החיים שתוכל להימשך.

    ר' משה שלזינגר מנהל שיווק למגזר החרדי במכבי: "אנחנו עדים להיענות גבוהה מאוד לחיסון השלישי ואני שמח שחברי מכבי ממשיכים לגלות אחריות אישית וחברתית. הצוות הרפואי, הסיעודי והמנהלי והשדרה הניהולית החרדית ועשרות מתאמי קשרי הקהילה הפזורים בכל הארץ, עובדים מסביב לשעון על מנת שחברי מכבי יגיעו להתחסן".

     



    0 תגובות